«La pràctica radiofònica de l’aula a l’estudi d’enregistrament amb l’alumnat de l’IES Tirant lo Blanc d’Elx.», en «En Versión Original», 25 de junio de 2024

En versión original

27 mayo 2024

250624 Podcast EN VERSIÓN ORIGINAL

Hui, programa especial » En Versió Original » amb l’alumnat de 4t d’ESO de l’assignatura Taller de Ràdio  de l’IES Tirant lo Blanc d’Elx,  a qui volem felicitar pel talent i la professionalitat desplegats durant els 30 minuts del programa, en què han demostrat una passió i fet palès el bagatge inferit al llarg dels nou mesos d’aquest primer curs de ràdio a l’IES Tirant lo Blanc. L’enhorabona!

Programa En Versió Original:

El programa ha estat copresentat en anglés, castellà i valencià per Sílvia Navarro i Pierre Vives.

Al control tècnic hem comptat amb David Francés, que també ens ha fet una excepcional visita guiada per la història i les magnífiques instal•lacions de Ràdio UMH. Un agraïment sentit.