La fase local UMH de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives, en «Tu prens la paraula», 28 de febrero de 2023

280223 Podcast TU PRENS LA PARAULA

Tu prens la paraula És un programa radiofònic que té com a objectiu visibilitzar la participació de la UMH en les diferents lligues de debat de la Xarxa Vives. Compartirem les vivències i aprenentatges de l’alumnat i tamb professorat, que ha fet possible que la nostra Universitat forme part d’aquest projecte d’innovació docent.

A més, a través d’aquest espai mostrarem les parts internes de tot l’entramat que es desenvolupa en les lligues de debat, i ho farem prenent la paraula per a debatre, des de l’argumentació, el respecte i l’escolta activa sobre temes d’actualitat.

Continuem la temporada dedicant el programa a la fase local UMH de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives.

Per a aproximar-nos més a l’activitat d’una banda parlarem amb el professorat formador, i d’altra banda conversarem amb part dels participants dels centres:

• IES Serra Mariola
  • IES La Nucia
  • IES Misteri d’Elx

Presenta Amparo Calabuig i en els controls tècnics ens acompanya Borja Cabrera.