Les activitats de benvinguda del curs acadèmic 2023-2024 i la mostra de música en valencià, en «Extiéndete», 20 de octubre de 2023

Extiéndete

20 octubre 2023

201023 Podcast EXTIÉNDETE

Al programa d’avuí, escoltem la companya Maria Dolores Vives, tècnica de l’Oficina de Cultura, Igualtat i Diversitat, que entrevista la vicerectora adjunta d’Extensió Universitària perquè ens informe dels propers cursos d’hivern que tindrem a l’abast durant el curs 23/24. A més a més, us detallem les activitats que s’han preparat per a la benvinguda al curs 2023/2024. A la secció, Un País d’Històries, gaudirem de dues rondalles valencianes. A la nostra recomanació musical, escoltem la música que ens entra del carrer en la veu de Josep Ramon Martínez, company de l’Oficina de Llengües, que ens presenta Tito Pontet. I a la recomanació de cinema, us convidem a gaudir de la pel·lícula “Els encantats”, d’Elena Trapé, que es va projectar el passat dia al cinema Odeòn. Us recordem que tota la informació està disponible en les xarxes socials Twitter, Facebook i els nostres webs cultura.umh.es i llengues.umh.es.