El concert d’hivern Ensemble Vocal Pneuma i Camerata Numen, en «Extiéndete», 15 de diciembre de 2023

Extiéndete

15 diciembre 2023

151223 Podcast EXTIÉNDETE

Al programa d’avui, escoltem la companya Maria Dolores Vives, tècnica de l’Oficina de Cultura, Igualtat i Diversitat, que entrevista la directora de l’Ensemble Vocal Pneuma, Carmen Montesinos, per explicar-nos com ha començat el curs i el programa del concert d’hivern del dia 15 de desembre a la sala d’actes de l’edifici Rectorat i Consell Social.

A més a més, us detallem els cursos d’hivern que començaran els dies vinents, a banda d’escoltar la nostra secció habitual «UN PAÍS D’HISTÒRIES». Us recordem que tota la informació està disponible en les xarxes socials Twitter, Facebook i els nostres webs cultura.umh.es i llengues.umh.es.