La Lliga de Debat Sènior de la Xarxa Vives, en «Tu prens la paraula», 28 de marzo de 2023

Tu prens la paraula

27 marzo 2023

240323 Podcast TU PRENS LA PARAULA

Tu prens la paraula és un programa radiofònic que té com a objectiu visibilitzar la participació de la UMH en les diferents lligues de debat de la Xarxa Vives. Compartirem les vivències i aprenentatges de l’alumnat, de totes les edats, que ha fet possible que la nostra Universitat forme part d’aquest projecte d’innovació docent.

A més, a través d’aquest espai mostrarem les parts internes de tot l’entramat que es desenvolupa en les lligues de debat, i ho farem prenent la paraula per a debatre, des de l’argumentació, el respecte i l’escolta activa sobre temes d’actualitat.

Continuem la temporada dedicant aquest espai a la Lliga de Debat Sènior de la Xarxa Vives, concretament hem parlat amb l’equip que representarà a la UMH en aquesta edició.

• Concha Urban Abadia,
  • Ascensión Castelló Alberti,
  • Vicent Francesc Martínez García,
  • Vicent Ripoll Esclapez,
  • Assumpció Boix,

Presenta Amparo Calabuig i en els controls tècnics ens ha acompanyat Ángel Noguera.